Oslo update.

(GENTLE)ladies and gentlemen, sitter just nu i överslafen på vårt fantastiska vandrarhem. 
Eller vi kallar det "vår lägenhet", fast bara tillfälligt liksom. I måndags åkte vi. I måndags lämnade vi gråa, AStråkiga Norrköping 
för att upptäcka en ny lite mer färgstark stad med större möjligheter - OSLO baby. 
Vi går just nu på en ny diet som vi kallar "only carbs fuck protein" typ LCHF fast fett jävla omvänt. 
Josefine och jag är precis hemkomna från ytterliggare ett litet dagsäventyr i sentrum.
Vi har lärt oss de flesta stadsdelarna och hur man tar sig dit (känner oss asduktiga och rutinerade). 
Nu ska vi laga mat (nudlar) och så bär det av till mitt första provjobb här i den Norska huvudstaden. 
Ja tänka sig, jag har redan blivit med provjobb efter två dagar här. SÅ HYGGELIGT! 
Det är på en mysig sushi-restaurang på Frogner, the dream för mig med tanke på att jag är helt jävla 
GALEN i sushi <333
Återkommer snarre med mer info babes. Hade! 
ps. saknar dig massor Ollan <3

Kommentarer
Postat av: ollan

:(((( <3<3<3<3
:))

2014-01-23 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0