Det jag lyssnar på i Februari.

U.S Royalty - Equestrian. Energigivande och så otroligt peppande inför vår och sommar. 
Det bästa av låten finner ni under 2:43 - 3:19. 
Cut Copy - Take me over. Älskar deras album Zonoscope, Need you now har jag lyssnat på konstant och aldrig tröttnat!
Beach House - Myth. Har inte lyssnat på Beach House sedan Teen Dream släpptes 2010.
Och så ba: Wow, Beach House släppte nytt album i maj. jävlar 
Real Estate - Out of tune. Rolig video, njae. Egentligen tycker jag inte om refrängen och den mesiga sången. 
Men gitarrerna, alltså mums. Så himla vårigt. 
Desire - Under your spell. Alltså blev kär i filmmusiken till Drive med Ryan Gosling. Finns en bättre version på Spotify.
Förresten kan jag rekommendera filmen Drive så jävla hårt. Knappt några dialoger, snygga scener, bra film helt enkelt.
Au Palais - Pathos. Så jävla underskattade och så jävla bra. 

Kommentarer
Postat av: Alida

Himla bra musiksmak du har!

Svar:
Carolina Mis

2013-02-23 @ 18:33:00
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0