Jag gör visst saker.

1. En torsdag i slutet av Augusti satt jag hemma och surade över den bortsprungna sommaren. Den snorgröna
Billie the vision T-shirten hittade jag mirakulöst på Myrorna i somras. 2. På kvällen åkte jag hem till Jesper i Söderköping
Vi gick upp på Ramunderberget när solen redan gått ner. Det var sådär kall och frisk luft och man kände sig så jävla levande. 
1. Det blev fredag och sista dagen av Augusti månad. Jag och Lovisa mötte upp Tilda i stan på kvällen för lite ta-igen-snack
och lemonadläsk på Broadway. 2. Första september åkte vi runt i secondhand-butiker hela förmiddagen. Köpte mig en 
äkta senapsgul kilt från England, en svart pennkjol och en polohistoria. wihu!
1. Så blev det måndag. Mamma tog hem gula rosor (som har hållt sig rekordlänge!). 2. Efter skolan mötte jag upp Lovisa för en
två timmar lång powerwalk i ett svalt Svärtinge.
1. I måndags förra veckan blev det spontanbak här hemma på Bonäsvägen, Bullbak. 2. Tisdagsfin i avklippt piké från
Hela människan och pennkjol från Erikshjälpen.
1. Senare under tisdagseftermiddagen började det regna när jag och Tuss traskade till vår kära kollektivtrafik.
2. Senare bytte jag om och förberedde mig inför Stockholmsresan, festade med bananer i mängder(asså frukt:P)
1. Såhär såg jag ut samma dag innan jag begav mig mot bussen och världens bar. Här är för övrigt min kilt(bak- och fram).
2. Senare samma kväll åkte vi hem till Tuss mormor i Lagerlunda. Vi blev bjudna på storfrukost efter en händelserik natt.
1. Här är vi äntligen på plats, i ett soligt klarblått Stockholm. Här är Jon och Tuss utanför Riksdagshuset utanför 
Medeltidsmuseet. 2. Stockholmslunch på Nooshi sushibuffé, så himla gott och bra. Fast folktätt som in i h*lvete.
1. Så blev det fredag. Den spenderades i Söderköping med den här grabben. 2. Vi mötte upp Per och David 
för att traska omkring genom Gästabudet. Vi drack folköl, frös och hamnade till sist i en mysig replokal. fuck gästabud.
1. På söndagen pluggade jag hela dagen och avslutade kvällen med att boka efterlängtade biljetter till Fanny & Alexander
på dramaten nästa vecka, till mig och Jesper såklart. 2. Måndagmorgon återigen i Tildas monki klänning(du ska få tillbaka den).
1. I tisdags var jag en glad prick! 2. Det var över 20 grader i solen hela dagen och vi lunchade i en sensomrig Strömspark. 
1. Igår var jag ledig som vanligt och vaknade upp bredvid Jesper. Det var strålande sol så vi bestämde oss för att
gå en liten promenad på morgonkvisten. Jesper är snygg. 2. Den här bilden tog jag imorse innan jag skulle till skolan. 
Älskar den här tröjan med kattmönster från H&M. Hittade den faktiskt på Myrorna när den var slutsåld, perfekt storlek!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

ditt hår är verkligen rufsmagi!

Svar: Åh tack fina du, blir så glad!
Carolina Mis

2012-09-16 @ 20:04:41
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0