Även om det är försent att älska dig


haha, blir alldeles full i skratt när jag ser denna hemska bild. Jag blädrade nämligen igenom min blogg lite och fann denna från en sommar för ca 2 år sedan. Jag var brun, hade mörkt hår och älskade min "chachakrillebooi" tischa. Jag minns hur extremt glada olivia och jenny blev när de fick se att Christopher Rahlenfeldt hade skrivit ett inlägg om våra t-shirts med en bild på dem två.


Idag har jag varit jätte duktig, precis som alla andra ettor på kunskap och skrivit en novell på plats. Vi fikade på basgruppen. Jag och Olivia gick hem till mormor och morfar i kylan. Vi pluggade matematik, åt fiskbullar och drack påskmust som vanligt. Nu sitter jag och hoppas innerligt att vädret ska slå om till imorgon, vi ska nämligen orientera hela eftermiddagen. Slutar 17:00, ska försöka få ihop lite tid där efteråt för massor av NK-plugg till provet på torsdag. Omöjligt?


Kommentarer
Postat av: jeniii

åhh, det glädjer mig :') det var super kul, bästa duu <33



HAHA, vilka fina minnen dom där tröjorna ger. minns när vi fick dom i kroatien, haha vi var överlyckliga! <3

2011-05-03 @ 21:49:49
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0