och bakom murarna vid ån lämnar jag spår. Jag skrev mitt namn i vattnet, så du vet var jag finns


bjuder på lite dubbelhaka och självlockigt idag.
Jag har varit lite tråkig och trött idag, skyller på sovmorgonen. Jag blir så trött av att gå upp sent och jag vet inte varför men jag blir oftast piggare av att gå upp tidigt. Min morgon har för övrigt varit underbar, jag har nämligen tillbringat min morgon helt ensam i största möjliga tystnad. Ingen som skriker på mig, ingen som ber mig att "skynda mig på", ingen som stör mig när jag helst bara vill lyssna till fina kent-låtar på bussen och ingen som pratar med mig när jag går upp för kungsgatan. ta inte illa upp busskompisar.. men jag föredrar att vara ensam på morgonen. efter skolan följde jag med nils till staden en snabbis, spillde ner mig, hittade makaroner med pant och så fyndade vi två chokladkakor för 22 kr på ICA.. Imorgon är det engelskaredovisning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är bäst

2011-03-08 @ 18:42:39
URL: http://louderthananyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0