Blir det krona kommer jag härifrån blir det klave ligger jag snart under jorden levande begraven

Jag kan nästan inte beskriva min lycka.. Gårdagen var helt jävla underbar, och håkan var ju givetvis höjdpunkten! Efter att ha köat i ca 7 timmar utanför flygeln och ställt oss längst fram vid scenen och väntat på håkan, så kom han inhoppandes med hatt och kavaj och dom där jag kommer från. Har nog aldrig varit så glad och lycklig på samma gång, hoppat och sjungit så mycket förut. När håkan avslutat med den sista låten kastade alla i bandet ut rosor till publiken och håkan tog tag i min hand. lyckan som sagt. Köpte med mig en tisha, knappar och en tygkasse. fan vilken fin dag, och nu är det över..
bilder kommer i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0