UTAN DINA ANDETAG


Jag vet att du sover, känner värmen från din hud, bara lukten gör mig svag men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig allting du pekar på. Men bara när du inte hör vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Jag kan inte ens stå när du inte ser på, och genomskinlig grå blir jag Utan dina andetag
Min klocka har stannat, Under dina ögonlock Fladdrar drömmarna förbi. Inuti är du fjäderlätt och vit Och utan ett ljud. Mitt hjärta i din hand, har jag tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår.  -kent

nu är det bara tre dagar kvar till julafton hörreni. och jag känner mig fortfarande inte helt "hel", men det får duga till jul och nyår iallafall. Det funkar, antar jag. det finns en person som har tröstat mig och fått mig på så mycket bättre tankar. hon får förbli anonym här i bloggen, en riktigt fin tjej. och jag vill tacka henne (du vet vem du är). idag ska vi tjejer fira lovisa, eller vi ska närmare bestämt till stan och sedan fira henne på ett mysigt fik där. Sen ska jag även hitta ngt snyggt att ha på mig till onsdagen. puss

Kommentarer
Postat av: anus

kan inte du skriva typ om alla dina favoritband i ordning???

2010-12-21 @ 10:48:38
Postat av: josefine

sv: skulle nog säga att den nya är lite vackrare, haha :'))

tror nog mina bästa låtar får tillhöra den gamla mobilen, känns lite.. sorgligt annars. säger vi! <3

2010-12-21 @ 12:02:01
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0