The time to hesitate is through. No time to wallow in the mire

Tuss & Rebecca tidigare idag, fina flickor.
Det händer inte särskilt många nämnvärda händelser i livet just nu. 
Trean skulle vara "soft" sa dom, men jag tycker att jag har saker att göra mest hela tiden. 
Ta er en titt: två gruppuppgifter och två individuella mvg-uppgiter i samhäll 4, en 35 sidig rapport i 
Internationell ekonomi + g-prov, filminspelning av fransk kortfilm och redovisning och textanalys i Engelska C. 
Nu sätter vi igång kanske.
 
Men inte ska vi hänga läpp inte! Dessa trevliga och kommande händelser håller humöret uppe i höstdunklet:
Imorgon har jag ingen samhällslektion vilket innebär att jag är ledig.
På fredag nästa vecka är det insparksfest och nollning, ska döda. 
På lördag nästa vecka åker jag och Jesper till Stockholm och ser Fanny & Alexander på dramaten <3
På lördagen veckan efter ska jag sälja kläder på NKPG-style och bli rik hade jag tänkt.
och på kvällen ska jag på fest hos Lovisa med tema Nostalgi, hihihohohoho 
 
Överlever nog slutet av september endå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0