Skyfall.

Igår såg jag och Jesper Skyfall i en proppfull biosalong. 
Den absolut bästa Bond-filmen enligt mig (se den). Slutspurten var så jävla nervkittlande att jag rös. 
Innan filmen firade vi Jespers pappa i Söderköping med kaffe och prinsesstårta.
och här kommer lite ur mitt instagram från veckan...
I fredags såg mitt hår ut som ett fågelbo och jag mötte upp Tilda och Lovisa på Broadway för en kvällsfika. 
Började läsa 1Q84 första delen i tisdags och kan än så länge inte berätta vad jag tycker om den.
Invigde min nya Washed Out påse som jag fick av Olivia i födelsedagspresent. 
och köpte med mig två fantastiska filmer hem från mataffären, trettionio kronor styck. 

Kommentarer
Postat av: Alida

Moulin Rouge är bäst.

2012-11-11 @ 20:45:00
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0