Instagram

Lite såhär har det sett ut på min instagram den senaste veckan.
En söndag träffade jag Jesper i stan över en lunch på San sushi wook, jag tog en tiobitars och han tog en wook.
Senare samma dag var vi bjudna på grillat hemma hos min moster, det var himla gott.
På tisdagen fyllde min kusin tio och vi var där för att fira henne med glass och Gino. Utanför huset hemma i
Svärtinge blommar lavendeln för fulla muggar, det doftar himmelskt.
På onsdagen åkte jag och Lovisa till stan, vi åkte på secondhandrunda och köpte på oss hur mycket som helst.
Dagen efter lagade vi pasta med tomatsås och bacon, samtidigt som vi tittade på the Blair witch project och var livrädda.
Den dagen var det strålande sol hela dagen och vi satt utomhus och pratade festival i stort sätt hela dagen. 
I fredags var jag hemma hos mormor och sydde lite på min klänning, senare samma dag åkte jag till Söderköping.
I lördags vaknade jag i Söderköping hos Jesper. Vi gick en promenad och köpte glass i solen, bland blommor och turister. 
På kvällen hade vi bjudit in till fest i Svärtinge, det såg ut såhär mest hela tiden. dansdansdans
I söndags åkte jag till Söderköping för att bli bjuden på middag på Stegeborgs hamnkrog(fancy). Väl hemma hos
Jesper kom Pontus som nyligen var hemkommen från London. Vi bestämde oss för att ringa Amanda och åka till
Färgagården för lite Breakfast at Tiffany's på utomhusbion. fin dag.
Igår åt jag och Jesper färska jordgubbar i mjölk till frukost och så åkte jag hem och packade för fullt inför Emmabodafestivalen idag.
Just det, om exakt nio timmar är vi på väg till Emmaboda, det ni!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

din lugg är så fin!

2012-07-24 @ 20:12:07
URL: http://polichinelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0