Nostalgiskt

Idag har jag lagt till en massa nittiotalsmusik till min nostalgilista på spotify. 
Blev självklart extremt nostalgisk och letade fram lite favoriter från 1999-2005
När jag var tio år var min idol Grynet och mitt absoluta favoritprogramm var förståss Grynets show. 
Här är avsnittet när hon träffar Westlife, om jag var avundsjuk.
Westlife var ju mina favoriter.
Vilka även A-teens var. Jag var så himla kär i Dhani(den blonde pojken).
Åh, Backstreet boys.  hihihihihihi
Caramell var eufori för mig när jag var liten flicka. Köpte flätat löshår med stjärnor i, färgade hårtopparna
rosa och krusade håret flitigt med krustången. Pappa brände ut deras album "Supergott" på CD när jag gick på
lågstadiet och jag var helt såld. Dansade loss till Caramelldansen, Spelar ingen roll och Vad heter du?  Åh det var så fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0