Ge mig en vinterdrog


Första dagen efter lovet, och det känns redan som att det var år sedan vi hade lov. Helt slut! Slutade 2, blev kvarsittandes på WS och väntade på min tur i EN TIMMA. fuck workshop. när det väl var min och sannas tur skulle Mårten(den enda historialäraren) ha PH-samtal så icke det blev ingen feedback. så efter det bar det iväg till flygeln med siri och johanna. Jag hämtade min underbara Håkanbiljett och gick sedan vidare mot staden för en liten runda helt ensam.. träffade saknade cassie en kortis och sedan åkte jag hem. nu ska jag skriva klart min uppgift om etik och så ska jag läsa lite ur min roman "Raskens". hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

din hatt är ju helt underbar!

2011-03-04 @ 21:59:59
URL: http://josefinhedberg.blogg.se/
Postat av: amanda

frågestund på bloggen sötnos :)

2011-03-06 @ 15:37:33
URL: http://amandaajosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0