föreläsningar, verbtest och 6500 ord


jag bjuder på en något tillgjord bild från någon dag denna månad.
Idag gott folk blev jag och sanna klara med vårat 25 sidiga uppdrag/rapport om mikrokrediter. Därav är tema 2 avklarat. Får inte mycket vila måste jag säga, idag började vi med tema 3 som vi ska arbeta med resten av terminen. Imorgon är det första hjälpen praktiskt prov och jag har inte pluggat något alls till detta. När klockan slagit 17.00 firade jag och sanna att vi var klara med lite lösgodis på ICA, det har vi förtjänat ta mig fan!


Kommentarer
Postat av: adrian

nemen, det kan vara den första bilden du ler så du visar tänderna! :)

2011-03-29 @ 21:20:44
URL: http://halses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0