var är den där regnbågen?

jag är ledsen idag med, tror det beror på vädret faktiskt, och att jag har drömt samma jävla mardröm två nätter i rad nu. En sak till, jag är trött på att bo här. Jag är trött på att bo i svärtinge, jag vill bo någonstans där man måste åka tåg för att komma till skolan. För jag tycker om att åka tåg, så mysigt och lugnt. Hatar att åka buss, fyfan. och om man bor så långt ifrån att man behöver åka tåg varje morgon har man faktiskt en anledning till att köpa lägenhet här i Norrköping, och det är en sak jag verkligen vill, jag vill kunna gå till skolan som jag inte kunnat göra på de senaste 4 åren... Nu ska jag duscha och fixa mig lite, måste ta en tidig buss in till staden för ett totalt meningslöst "möte" under den tiden hade jag kunnat blivit färdig med franskan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0