undanflykter & självanklagan

inlägget innan har ingen stor betydelse, de är bara så jävla sant. alltså, inget speciellt som hänt.
är strax klar med franska redovisningen, de sista dagarna på lovet ska jag öva, orden ska sitta utantill. Nu ska jag sminka mig lite för vid 5 åker vi till mormor.

en annan sak, vill bara säga att musiken, den får verkligen känslor att träda fram, jag älskar musik. finns låtar för allt. kärlek. sorg. livet-suger-musik. glad-musik. galen-musik. pinsam-musik. den får mig i balans och den har även en tendens att få mig ur balans. Vissa låtar får mig till och med att börja lipa, som idag. åh vad jag älskar musik.

Kommentarer
Postat av: sanna

så jävla sant, vad hade livet varit utan music jaoowowow

2011-01-06 @ 23:23:46
URL: http://echelon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0