Pojken i randig pyjamas


Idag var jag grön-rutig i mormors fina skjorta, och jag ville liksom inte riktigt fastna på bild..
åh gud. Jag förstår ingenting utav våran kemiläxa vi ska ha till imorgon, jag hatar verkligen naturkunskap och våra lärare vi har inom det området. gaah! Nu ska jag börja på franskan istället. Lika bra! Den här dagen har bara varit PAIN. Vi började dagen med religions lektion och PH pour moi. Vid 12 gick jag, Nils och olof vidare till EH där vi åt aldeles för mycket choklad. mådde illa, orkade inte plugga, satt och snacka kärnkraft istället med malin som joina oss efter ett tag. hehe. Från klockan 1 idag till 20 över 4 har vi kollat på "pojken i randig pyjamas" och diskuterat massa äckliga frågor.. tur att det är fredag imorgon iallafall.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad tycker du om kunskapskolan? är den bra? är det mycket plugg osv? :)

2011-01-28 @ 16:31:07
Postat av: fanny

den filmen är så sorglig!!

2011-01-29 @ 23:37:14
URL: http://seatons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0