svar till Zara

Zara om A broken coffe cup:
Hej Carolina! sjuktbra o mkt intressant blogg måste jag börja me att säga. jag har följt den länge, även din systers. Tänkte bara fråga en liten fråga ang kunskap, hur många poäng kom du in me?
Jag är såhääääär orolig o vet inte var jag ska ta mig till. jag går alltså i nian o gymnasievalet is killing me. just nu är målet kunskap, jag har varit på öppet hus och snackat me elever o lärare o i mina ögon är det värt plugget.. behöver verkligen din hjälp!
svar: hehe, ja tänkte samma som dig när jag gjorde mitt val. att det är värt plugget! jag kom in med 275 poäng :) man var tvungen att ha minst 225 eller 250 poäng för att komma in. De va väldigt många som sökte förra året, vilket betyder väääldigt många reservelever! men ligger du på över 225 kommer du garanterat in ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

din blogg är super o jag följer den sedan bara några veckor tillbaka. jo jag hade en liten fråga också.. vad heter din systers blogg? vill bara tillägga att du är sjukt snygg! kram

2011-02-02 @ 22:43:26
Postat av: zara

åh vilken lättnad:-D tuseeen tack!

2011-02-03 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0