Anna Sui, Malene Birger, Carin Wester

tisdag:
åh underbara, fina Elle.
tema i tre timmar, engelska och basgruppsmöte. kände även att de var dags att redovisa våra senaste labbar på WS så vi stannade kvar i skolan ett tag innan jag och olivia vandrade vidare hem till mormor&morfar. Gjorde klart matteplaneringen och åt mig mätt på lite smått och gott! pappa kom och hämtade oss vid 6. Nu sitter jag och studerar vårens "trendbibel" från ELLE. har fastnat något ordentligt för bohemstilen med fjädrar, beige-bruna toner och blommigt. Jag vill ha en fladdrande vit långklänning i sommar, och så ska jag vara barfota och gå runt på stranden och känna sanden mellan tårna..


Kommentarer
Postat av: jenny

väldigtväldigt fint gjort, ja :') puss<3

2011-02-15 @ 21:08:39
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/
Postat av: johanna

ELLE, bäst

2011-02-21 @ 17:54:32
URL: http://louderthananyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0