After the moment with you

jag är glad och vill ha både jul och sommar.
Första bandsläppet till Emmaboda 2012 blev Bob Hund. najs
Nu har jag, olivia och mamma julpyntat hela huset och ställt julgranen på plats.
Jag längtar efter att få dansa ruset av mig tillsammans med de allra bästa jag vet. att attackhångla och sova i fuktigt tält.
Alla bilder är lånade av syrran.
Delar med mig lite av den musik som spelas om och om i mitt rum:
Washed Out – Amor Fati
Justice – D.A.N.C.E.
Kristian Anttila – Tio
Yelle – Comme Un Enfant
Nico & The Velvet Underground – Heroin
Laakso – High Drama
Craft Spells – After The Moment

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vill dit nu. Punkt slut.

2011-12-04 @ 19:58:51
URL: http://smutser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0