I know he'd never hurt me


Idag började skolan igen, efter ett riktigt fint och välbehövande påsklov. Och jag har varit förbannat trött hela dagen. Nu är det också så att min blindtarm har börjat krångla, det började i måndags. Som ni kanske inte visste är jag livrädd för sjukdomar och "fel på kroppen". Och det är så typiskt att sådant ska hända mig, just mig bara för det är så. Så just nu fylls mitt huvud av en massa oroligheter. Får väl bara hoppas att den inte inflammeras. Jävla skit organ.. jaja. Nu ska jag nog skriva lite franska. Imorgon är det torsdag och skolveckan är snart slut redan. Känns otroligt bra! och det är valborg på lördag. fint

Kommentarer
Postat av: adrian

haha, var det bara jag som reagerade på att du kallade blindtarmen för "skit"organ? :P

2011-04-27 @ 19:47:35
URL: http://halses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0