SECOND DRAFT


bara för att jag saknar portugal så extremt mycket.. och stranden, värmen, folket. haha underbart
ojojoj, typ bloggtorka? i söndags sov min underbara vän Lovisa här hos mig,
vi såg på BECK och myste järnet! gjorde matteprov dagen efter som inte gick så bra.. blir lovskola för min del, är så grymt taggad!! igår hängde jag med dennis till Katrineholm en kortis där han hämtade lite grejs, sen tåget tbx till nkpg, kubba till bussen och åkte hem till mig. Gjorde tacos, bjöd hem måns och tilda sen blev det DHW och date night. Dennisen sov hos mig, seg morgon idaagens.. trött som faen! Historiaprovet gick bra, måste klirrat ett VG iallafall. stack hem till bästafeeelix efter skolan o pluggade, trevligt. Nu ska jag skriva rent mitt "second draft" till engelska boken. puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

puss<3

2010-10-29 @ 17:53:34
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0