HIDE AND SEEK




träden är så fina nu, verkligen brandgula. och min dag ska endast beskrivas med fem bokstäver MATTE
lovskolan är slut, igår såg jag tessi olivia nisse pett affe och martin SAW 3D och den va så jävla bra! fast hade varit ännu bättre det va lite mer 3Deffekter. delade säng med tessi under natten och vaknade halv 7 för att senare ta bussen till kunskap. Hade föreläsning om bråk och pluggade lite matte i boken. jag och olivia gick hem till mormor och åt mat, fortsatte plugga matte. Fick skjuss hem halv 4, väntar nu på mina flickor och min fina pojkvän. Blir myskväll med film och övernattning! pusss


Kommentarer
Postat av: tessi

skköööön säng må jag säga !

härliga plugg dagar, med hedman :)

2010-11-03 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0