The prisoner of azkaban

Jag lovade mig själv dagen innan avslutningen att jag inte skulle låta en dag passera utan att ha gjort något kul, alltså bara suttit inne hela dagen och degat. Men självklart kommer dom där dagarna endå! som igår till exempel? Hade inget att göra, satt vid datorn hela dagen och försökte sola fast det blev för varmt.. Det är alltid så, man har tillslut ingen ork till att göra någonting alls..

Men igår eller rättare sagt igår kväll
tog jag mig i kragen och hoppade jag på cykeln och cyklade upp till lovisa där jag mötte tilda och henne på moppen, vi åkte till rist och badade. sjukt varmt i vattnet, säkert 30 grader! men vi bestämde oss för att åka tillbaka hem till Tilda istället och bada i hennes 35 graders varma pool. hehe blev kvar där till 23:30. Idag är också en sån där tråkig dag då tiden bara springer iväg och man endå bara hunnit med en film och lunch? aja, snart sticker jag lovisa och olivia o handlar tills imorgon med yvve. tagga imorgon!! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0