snöstorm

vilken dag! hade sovmorgon vilket betydde att jag inte fick någon skjuts till bussen och att svärtinge var helt igensnöat.. jag vadade i snön, jag gick i motvind, skorna läckte in, håret blev blött och ja vetti fan va mer. fick stå o vänta i typ 20 minuter när jag väl hade kommit till den förbannade busshållplatsen också! sen kommer ju den äckligt långa vägen till skolan från bussen i eneby. jag jenny och lovisa hade det oerhört kul och jag hann till och med att ramla in i en snödriva med hundpiss. ohja morgonen kunde inte bli bättre! När vi väl kommer till skolan och har börjat No;n kommer johanna in och säger att alla som bor i svärtinge måste "genast ta nästa buss hem". tydligen hade bussarna slutat gå så vad var meningen med att dra sig upp ur sängen klockan halv 7 på morgonen och vada i snö enda till bussfan!!? och såklart kunde ingen komma o hämta mig jenny och lojsan sen så vi fick sitta o vänta i 1 timma på att pappa skulle komma från finspång o hämta upp oss. När han väl kom drog vi till donken o hämta mat och sen hem. Har pluggat lite No och nu sitter jag här och smuttar på ett glas julmust lite drygt sådär.. har även kollat på 3 avsnitt av Paradise hotel eftersom att ja missat alla hehe,hörs imorrn hoppas inga bussar går då heller för då ska ja sooova. puss

Kommentarer
Postat av: bella

yes ;d

Sköönt vill också strunnta it imorn..

Men nejnej pappa kan tyvärr skjutsa mej -.- o måste ändå till eneby i vilket fall & hämta mmin överladdningsgrej hos oskar xd

2010-02-03 @ 23:41:51
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0