vous parlez francais?


igår blev det shopping igen,
dock fick jag endast med mig en transparent svartprickig skjorta från monki, visar er den senare. fikade även på skafferiet med my, lovisa, tilda, olivia, pontus och jocke. Fick skjuts av mamma hem till tilda där vi svullade chips och godis i mängder. Sedan joinade mysan oss också, vi var allmänt depp allihopa och bjöds på underbart god mat av tilda&lovisa. vid 23 kom pappsi och hämtade allihop och åkte hem till mig och olvano ist, blev massage, rec2 och sen sov alla kvar här. Dom stack för några timmar sedan, har pluggat lite franska faktiskt. känns sådär med tanke på att det är lov..

Kommentarer
Postat av: Anonym

har för mig att du/olivia har sagt att eran pappa kommer från Kroatien, kan ni prata kroatiska? :)

2010-12-28 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0