JULAVSLUTNING 2010

tänkte dela med mig lite av min fina julavslutning i bilder från sannas kamera.

vi skulle agera snövit, de sju dvärgarna och djuren. Tessi jag och olivia var fåglar och malin var söta snövit

sanna var prinsen, med skumpan..

när det väl kom till kritan fick jag vara kanin istället, bredvid snygg-tjäder..

efter julshowen var det dags för julfika&julklappar med klassen, vi åt mockarutor och juleskum..

fina tuss i sin fina klänning..

efter fikat gick vi ifrån skolan med leenden på läpparna, även fast det inte var min bästa dag dvs...
 
vi blev bjudna på lite klassmys hemma hos malin i vilbergen, vi såg love actually som är så himla julig..

där slutade min fina kväll i snö och minusgrader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0