This blood is on your hands


                            KÖR EN DAGENS: JEANSSHORTS//BEYONDRETRO, LINNE//MAMMAS, SKJORTA//H&M(OLIVIAS)
Mitt humör har varit på topp idag kan jag lova! är så extremt nöjd med min skola och min linje, vet att det kommer bli mycket tuffare i mitten av terminen men det ska bara bli kul att testa på ngt nytt känner jag nu. (vilken jag kanske inte kommer uppskatta så mkt senare). Jao, men än så länge är Kunskapsgymnasiet felfritt. Ett minus är väl att mitt nya äckliga busskort inte fungerar på helger och stängs av klockan 19:00 varje dag. fyfan säger jag bara.

Idag har vi haft basgruppsmöte och en liten mattegenomgång på en timma. sedan slutade vi, jag och sanna cyklade till skvallertorget och mötte dennis. Vi gick ner till stan och träffade frida, hannah, tilda, my och olivia på skafferiet. (: sen gick vi en liten runda på stan. Köpte ett armband på Indiska, Sen tog jag och dennis bussen hem till mig. (a) imorgon börjar jag halv 9. puss


Kommentarer
Postat av: charlie

jatack mår bvara bra här :D tack för frågar!

2010-08-23 @ 22:30:29
URL: http://redandblack.se
Postat av: amanda

sv: idag har jag varit en sväng på skolan sen fikat med brudarna.



hoppas du haft en bra dag :)

2010-08-24 @ 17:59:37
URL: http://mandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0