JAG HAR SAGT UPP MIG!

yo yo. 
Är för stunden i matkoma pga coops billiga fiskpinnar & Martins zucchinisås från himlen. 
Har rethosta från helvetet och blev i denna sekund påmind om en fett dryg chef som påstår att jag svär för mycket???
Jag har bara EN fråga till dig chefen... ÄR DU MIN MAMMA!?!?! NEJ, skulle inte tro det va :S
Marran en kall dag i Enskede där vi bor. Vi har en fucking mil till närmsta returpunkt, så gör ett äventyr av det!!!!
Fun facts:
Jag sa upp mig förra veckan. 
Varför? Jag ska till Asien.
Vad ska du hitta på där? Backpacka med ett skönt gäng.
Men Zara då? Fuck Zara. (for now)
 
Japp, det är sant. Om en månad och två dagar åker vi till Bangkok, one way. 
Jag är så himla peppad, till tusen!! Har hunnit med att
1. Vaccinera mig med första dosen Twinrix
2. Köpa alsol gel och vätskeerstättning (???)
3. Boka tid för nytt pass
4. Kramat extra mycket på min Martin
5. Skriva en packlista
6. Kollat asienbloggar och pirrat över eventuella olyckor som kan hända
Ollan i thermosar en vintrig dag hemma i Svärtan<3
 
Annars spenderar jag mina dagar på Zara, tjänar pengar och pratar så mycket med kunder att min röst försvinner.
Upptäckte även att min mobil inte uppdaterats på 20 år ish och är nu i toppskick!!! tjoho! 
Så jag laddade hem ett prima mobilspel bara för att jag kunde. Star wars är det, fett kul och beroendeframkallande.
OBS har undrat varför jag inte har kunnat uppdatera mina appar, nu vet jag:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0