Jag lever.

Hej på er. Jag hinner knappt med mig själv längre. 
Har nämligen fått jobb på Zara utöver mitt restaurangjobb, vilket har resulterat i noll ledighet. 
Den här veckan jobbar jag kväll på restaurangen, försöker reloada all min energi under förmiddagarna. 
Går åt helvete. Är inställd på sleep mode 24/7. 
Såhär ser jag ut typ varje dag, Mina favvo-jeans från Monki med världens högsta midja. + något magkort.
Yo
Nu ska jag ge mig an det här härliga berget av disk. Ser ni hur förväntansfull jag är?
Det är nämligen så att min kära syster i stort sätt flyttat in under veckan, vi är nu 3 pers på 19 kvadratmeter. 
Blir ganska så rörigt så att säga. Meeeen, billig hyra! 
Om lite mindre än en månad fyller jag 20, wihuu.
För övrigt är jag helt jävla såld på den här låten med alt-j 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0