En bra vecka.

Idag är det den andra dagen på en (vad jag tror kommer bli) väldigt bra vecka. 
Kände till och med att det vore kul att skriva ner veckoplanerna!! 
Måndag: Var ju igår och då jobbade jag 6 timmar på restaurangen och efter det tittade jag och
Lovisa på Desperate Housewives hela kvällen. Förbannat produktiv dag (inte).
Tisdag: Idag. Har precis kommit hem från jobbet där tiden stod stilla. Det har regnat hela dagen = noll gäster.
Snart kommer snygg-Tessan hit, vi ska förmodligen ta en fika på mitt & Lovisas Espresso House och ev. se en film eller två.
Onsdag: Jobbar tidigt och efter jobbet ska jag med ett knippe brudar till Ikea och köpa kräftor och lite annat smått och gott.
Torsdag: Då jobbar jag kväll och ska innan dess hinna med en pirrig arbetsintervju på ett väldigt bra ställe. 
Fredag: Den här dagen kommer ett gäng svenska vänner hit till Oslo bl.a. min fina syster som stannar över helgen. 
Lördag: KRÄFTSKIVA, äntligen blir den av. Kvällen/natten avslutas med en inflyttningsfest hos Philip, Olle, Isac och Erik. Wihuu
Söndag: Ledig dag (tack och lov). Blir förmodligen ett restaurangbesök om plånboken tillåter. 
 
Om lite mer än en månad tar jag tåget hem till Sverige för att fira min 20:e födelsedag.
Ser så himla mycket fram emot det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0