En bra helg.

I helgen drog jag och Lovisa en spontanare från Oslo till Stockholm.
Vi bestämde oss för att hänga med Hilda och Olivia till Popaganda, bästa idén ever typ. 
Här har vi en selfie med mina vapendragare för helgen. <3
Jag, Lovisa och Hilda tog morgontåget till Stockholm och kom in lagom till Vit Päls sista spelning någonsin.
Lyssnar inte alls på dem och har aldrig gjort det, trots det - ett förbannat rörande framträdande. "Livet är uuunderbaaart".
Hängde en stund i barområdet och njöt av de "lyckliga timmarna" av billig öl. 
Det var en så himla fin dag (dock svinigt kallt). Blev liksom solbränd på min högra kind under Icona Pop!!
Vi såg Alunageorge, hon var så himla bra och så spelade hon White Noise och vi var nöjda. 
Här tar vi en liten paus, solar och köper brända mandlar innan Hurula.
Som var helt jävla underbara. Overload av coolhet!!!
Efter Hurula blev det dags för dagens lunch, som blev Pulled Pork-burgare. Snygga brudar.
MAGISKT GOTT, stort plus för rosa matchning:P
Och efter lunchen drack vi mer öl och såg Kindness som solklart levererade det bästa framträdandet. 
Alltså, ville bara dansa med hela bandet och fläta hans hår <3
Maggio avslutade Popaganda och efter det for vi tillbaka till Skärmarbrinck för att dricka mer öl och för att senare hamna på Medis.
 
Så himla färgglad och härlig festival. Har aldrig varit på festival utan camping, + aldrig någonsin varit något nykter
på festival. Vilket var typ fantastiskt(!!!) Popaganda, vi ses nog snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0