Lite osedda bilder från min studentvecka.

Följande bilder är tagna från min käre systers mobilkamera.
 
Emmy & jag några dagar in på studentveckan. Vi var på trädgårn alla kunskapare och åt finlunch. 
Efter det bar det iväg till en förfest någonstans och sedan vidare till Hugos såklart. 
Här har vi Tuss Olivia och Therese med en varsin big-ass öl. 
En vanlig studentvecka-utgång på Hugos. Här har vi Lovisa, Philip och Konrad. så jävla parteyy
Betade av i stort sätt alla uteställen i Norrköping. Här sitter vi på Taco bar (wtf) och käkar plocktallrik
medan vi häver i oss 40-kronors öl och dyra slushdrinkar. 
Ebba stod för de ultimata förfesterna. Bra jävla balkonghäng & bra jävla brudar.
Här har vi lilla Emmsan någon timme innan rabarberspya. (måste varit någe fel på rabarberna:PP)
Jag slog vad med ett litet gäng att jag minsann skulle bada i laxdammen. 
Tänk för det gjorde jag också! klockan fem på morgonen mer exakt! 
Nätterna avslutades oftast med flera kg hawaii vitsås på Norr tull grillen. MAGISKT GOTT FYLLEKÄK<3
Jag och Therese den absolut sista dagen i skolan (hade inte ens lektioner men var där ändå<3) :((
Så plötsligt satt vi där, med tårar i hela ansiktet och sjöng för fulla halsar. Åh vad jag saknar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0