Musslor, myströja och lila Nike.

Den här veckan har varit farfylld. 
I måndags tog jag och Lovisa tåget till Oslo. 
Där bodde vi fyra dagar hemma hos Therese, Clara, Louise och Hilda. 
Vi levde på svensk billig mat som nudlar och makaroner, lämnade cv:n på stan och drack hembränt vin à la Björki. 
Det var så jävla bra och så jävla fint. Där bor jag om 2 månader.
Annars har helgen varit lugn (för en gångs skull). 
Har ätit muslor med räkor, myst i en ny second hand-tröja och köpt ett andra par av Nike air 5.0
Världens skönaste skor. Köpte mig ett par svarta till mig själv i födelsedagspresent och har levt i dem sedan dess.
Dessa hittade jag på nyöppnade XXL sport & vildmark. Halva priset fick jag ge för dem. Lila leo, sexy va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0