Sedvanlig Söndag, kanske.

image
Idag fyller Kierkegaard 200 år, hoppsan i hatten! (relevanta bilder:P)
och jag skriver textanalys i mjukisbyxor och fettigt hår.
För att boosta mitt ego: Powerwalkade i 60 minuter idag.
Igår dansade vi på Karateklubben och jag drack för dyra drinkar.
30 dagar kvar till Mösspåtagning och Studentvecka, nu jävlar isolerar jag mig och skärper till mig inför slutspurten.
 
Min sedvanliga söndag:
Vaknar 09.00, sätter på datorn.
Slår igång ett eller två avsnitt Grey's Anatomy
Tar en titt på Tumblr och dreglar över Harry Styles som en fjortonåring
Äter frukost på trappen, en knäcke.
Tystnad.
Gör något vettigt, som att plugga eller träna.
Avslutar dagen med ett eller två avsnitt Grey's Anatomy
-Mår lite illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0