Tacokväll, en helg i Stockholm och Frankrikepepp!

Det händer så otroligt mycket saker just nu. Hinner knappt med. 
I fredags hade vi taco-kväll här hemma, vi åt oss proppfulla på allt från morötter till ostbågar framför Eva & Adam<3
I lördags åkte jag och Jesper upp till Stockholm med halv nio-tåget. Vi gick kors och tvärs från öster till söder och från söder till öster.
Jag köpte mig en grön poloklänning i sammet på Beyond retro (lyckan). Det var vårsol och kall vind hela dagen.
När vi styrde vår kos mot fotografiska gick vi förbi slottet där Prinessan Lilian eskorterades i likbil tätt följd av kungafamiljen.
Ja ba: VA, fan va SJUKT, DROTTNINGEN. och sen blev jag arg och irriterad för dom gör faktiskt ingenting. 
Dagen avslutades på Dramaten där vi såg Farliga Förbindelser med bl.a Adam Pålsson & Jonas och Jan Malmsjö.
Jonas Malmsjö, vilken kille! Jag råder er att se den. Så himla rolig, fräck och fin. 
Snart kommer Maja och Tuss hit och sover över. Imorgon beger vi oss mot Frankrike! aaah
I väntan på att föreställningen ska börja. Observera den lilla trion till orkester med Mozartfrisyr. Och så min biljett till Paris!
Den här bilden tog Jesper på mig vid kajen i Gamla stan.
Vi hade precis lämnat lägenheten och jag tyckte för en stund att Stockholm är fan fint, utan alla människor. 
Au Revoir!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var också i stockholm i helgen och måste säga att staden verkligen visade sig från sin bästa sida just den här helgen!

2013-03-19 @ 15:45:59
URL: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/
Postat av: m.

Sista bilden är så himla fin!

2013-03-21 @ 11:57:33
URL: http://an0rakcity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0