Första Mars och allmänt opepp.

1 Mars, nu är väl ändå våren här. Trots sol och plusgrader känner jag mig så otroligt fantasilös och tom.
Kan bero på att jag är arbetslös, orolig och sjuk på det. Känner mig så jävla klar med skolan, vet att alla 94 känner som jag.
Samtidigt kan ni ju vara glada över att ni inte har särskilt mycket att göra om ni jämför med mig och min skola.
Nu när jag sitter här och försöker dela med mig lite av min händelserika vardag borde jag egentligen läsa 40 sidor Socialpsykologi.
och när alla är tillbaka i skolan igen, de som varit sjuka och osjuka i veckor, åker jag på en redig förkylning med halsont och hela köret.
Har nog aldrig varit såhär pessimistisk i hela mitt liv. Jag försöker verkligen dölja det, men det fungerar liksom inte.
Personer runt omkring mig får jobb, har dugliga CV:n och är allmänt vårpeppade. inte jag.
Har väl hamnat i nån jävla tycka-synd-om-mig-själv svacka eller något. 
För exakt ett år sedan satt jag, Olivia och Lovisa på utsiktsberget. KOLLA VA NAJS och VÅRIGT
Spenderar mina dagar med att snyta näsan (känner mig som snorkillen i min parallellklass), äta riskakor, titta på Grey's Anatomy,
räkna mina para och köra bil. I onsdags såg vi Anttila på K7, han var sexig. äckligt dåligt datum dock (åkte hem elva).
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0