Listor är ju kul.

Tio första:
Första bästa kompis: Min granne (fortfarande) Viktoria. Det var jag, hon och Olivia. Vi skrämde förbifarande bilar,

Vi sprutade vatten på grannarna med vattenspridaren och hittade på alla möjliga äventyr. Hon är fin hon.

Första bil: När vi fyllde 17 köpte jag och Olivia en Renault Clio tillsammans. (utan att ens veta om det)
Första kärlek: Han hette Viktor och bodde i Valdemarsvik, tusen mil från mig. Han var tre år äldre och vi träffades i Säfsen.
Första husdjur: Mina och Olivias två Black Mollys (fiskar) som vi döpte till Black & Molly. 
Första semester: När jag och Ollan var ett år gamla bilade vi ner till Kroatien med familjen. Var tydligen ett helvete.
Första jobb: Posten i Norrköping.
Första köpta skiva: Jag köpte aldrig skivor själv ju, fick Caramells första skiva i 6-årspresent.  
Första piercing: Jag tog hål i öronen när jag var 12.
Första konsert: Det måste varit när jag Olivia Lovisa och My åkte upp till Stockholm för att se All time low.

Som givetvis var vårt absolut bästa band ever på den tiden. Minns att det var bland det största jag varit med om. 

och jag fick en kram från självaste Alex Gaskarth (AMAGAAD)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: En Tequila shot på Hugo igår.
Senaste bilfärd: Igår när jag fick skjuts till stan. 
Senaste filmen du såg: När jag kom hem från Världens bar i tisdags fastnade jag framför Mission: Impossible me Tompa Cruise<3
Senaste ringda telefonsamtal: Till Olivia om att Tyler the Creator ersätter Earl sweatshirt på Bråvalla imorgon.
Senaste bubbelbadet: Oj fyfan. Det var nog ett och ett halvt år sedan, hemma hos Tilda tsm med två håriga killar ;))))
Senaste spelade cd: "Super Ballads" haha. Nostalgi på ultranivå. Nsync, Westlife, Atomic Kitten.
Senaste kyss: Studentveckan.
Senaste gången du grät: Minns inte.
Senaste måltiden: En Trädgårdsburgare på Villa Flora. 

 
Sju saker jag har på mig:
Trosor 
En uppknäppt BH:P
T-shirt
Cardigan
Glajjer
har inget mer på mig hehehe

 
Sex saker du gjort idag:
Vaknat med ett ryck av att Therese skriker till halv åtta på morgonen. JoppeG: "Dags att gå upp"
Ätit en Hawaii, vit sås. "lyssna, vi vill simma i den vita såsen, så snålante" (02:30)
Kollat på Sex & the City
Jobbat röven av mig till åtta på kvällen.
Varit bakis.
Följt Bråvallafestivalen via NT.se 
 
Fem favoritsysselsättningar utan rangordning:
Singelkvällar med Lojsan 
Shopping in the city med väninnorna
Åka flygplan
Dricka öl
Kissa på Emmabodas majjor
 
Fyra personer du kan berätta allt för:
Olivia, Lovisa, Tilda, Therese
 
Tre val
Svart eller vitt: svart
Sommar eller vinter: sommar
Choklad eller chips: chips
 

Två saker att göra innan du dör:
1. Besöka ett valfritt land i alla världsdelar. 
2. Bli gravid och få en jävla unge.

Peace up A town 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0