Your pink fat lips let go a scream. You fry and melt I love the scene.

En onsdag lunchade jag och Olivia på EH. Åt en så otroligt god bagel med cream cheese, rödlök och tomat. 
På vägen hem sken solen, vilket den inte hade gjort på nästan flera veckor. Det glittrade så fint. 
Så blev det en ny vecka och kurserna drog igång på riktigt. Pluggade litteraturvetenskap med dessa pojkar och
spenderade lite tid av mitt fem timmar hål på EH med Therese Oscar Olivia och Wajki. De hade precis tatuerat sig dessutom!
Senare samma dag åkte jag och Tuss hem till mig och Olivia för att laga persikokyckling och bli till 90-tals donnor. 
När klockan slagit åtta blev det förpärla hos Grundtmans med sprit och putt-tävling i vardagrummet (standard).
På torsdagen stannade jag hemma hela dagen, gick en promenad med Lovisa i 17 minusgrader och drack varm choklad. 
Efter det gick vi hem till henne och gjorde en så jävla god pasta carbonara. På fredagar har jag bara en lektion (hehe) 
Så efter filosofin gick jag och Tuss till stan och mötte upp Ellinor med sällskap, vi skulle äta lunch och jag åt givetvis sushi!
I lördags vaknade jag bredvid Jesper, (det bästa som finns). Vi började dagen med två avsnitt Twin Peaks för att senare
bege oss ut i Söderköping i jakt på second handfynd och ett besök på Jofotex. 
Jag köpte mig en gredelin polo och The Life Aquatic av Wes Anderson för en tjuga. (EH HUR BRA!?)
Klockan sex knackade Lovisa på dörren och vi gjorde tacos för att sedan ta bussen till Broadway där vi öla med Tilda
som ska till London imorgon!! och jag är så himla avundsjuk. Kvällen avslutades på Cromwell med 40-plussare, azo bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0