Tandläkaren sa att jag inte hade några hål.

Idag hade jag tid hos tandläkaren.
Jag som inte suttit i tandläkarstolen på ett och ett halvt år var så nervös att jag bet mig i läppen.
"Det ser jättebra ut, inga hål och ingen tandsten". puh.
Så vandrade jag till mitt kära gymnasium, och där jag satt jag nästan tre timmar i min ensamhet. 
Låter så dystert, det var skönt ju. Efter en onödig franskalektion gick jag och Olivia till Myrorna där jag hittade lite finsaker.
Den här bilden symboliserar lite utav min dag. 
Titta vad fint!! Hittade det hängandes, nästan lite visset, på en liten spik på Myrorna. 
När jag såg den här hippiesaken kunde jag inte hålla mig. Inte alls så, jag. Men den var så otroligt fin och vid i ärmarna.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sjukt fin tröja!!!!

2013-01-09 @ 17:30:09
URL: http://smutser.blogg.se
Postat av: Sandra Leone

Usch jag avskyr att gå till tandläkaren

2013-01-10 @ 14:33:55
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Tuss

åh vad fina!!!

2013-01-11 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0