Vecka 5.

I tísdags förra veckan hade våra studentmössor kommit på Kunskapsgymnasiet (Väldigt tidigt).
Vi blev förståss astagg och började längta lite. Tyvärr passar inte jag i min studentmössa. 
I onsdags hade vi friluftsdag med skolan och efter många om och men åkte jag Olivia och Therese till Romme. 
Vilket vi gjort varje år och bara blivit mindre och mindre gängmässigt, höh. Vi åkte 06:00, det regnade och var typ 
vår i Dalarna med plusgrader. Tessi glömde hjälmen och glajjerna och vi tvingades se "En gång i Phuket". 
Men det gjorde ingenting för när vi väl kommit till Romme, slutade det att regna och solen kom fram. hoho.
Dagen efter var jag ledig och Lovisa slutade tidigt så vi bestämde oss för att fika på Ninas och planera lite inför kommande dagar. 
Samma dag var jag pluggpepp och lyssnade på Filosofiska Rummet inför en kommande föreläsning i Filosofi. 
Det blev fredag och det firade vi med Sushi till lunch. Jag blev med studentklänning (från H&M!!).
På eftermiddagen åkte jag hem till Jesper och åt pizza, mums.
Vi var bjudna till Per och David på kvällen. Där kollades det på spåret, dracks folköl och pratades festivalminnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0