Om en kväll i November.

Här kommer ett litet inlägg som skulle publicerats för typ två veckor sedan...
Mamma köpte väldans massor med Jelly Beans när hon och pappa var i Texas. 
Tror det var 50 sorter med bl.a. Root Beer-smak, kanel(blä), Margarita och popcorn. Fick ont i magen.
Jag hade såhär långt hår(!!). Myströja från Hela Människan och vit polo från Bra & Begagnat. (bästa butikerna)
Det var fortfarande November och ingen snö på backen.
och jag Emmy & Lovisa mötte upp dessa två + Olivia för lite ta-igen-fika på EH. 
Tycker om de här flickorna väldigt mycket. 
På lördag börjar jag jobba på Posten igen och därefter ska jag på "glöggpartaj", mysigt.
Förresten, är så otroligt mega-pepp inför Oslo nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0