Julafton 2013.

Igår var det plötsligt julafton. 
Såhär såg det ut under vår gran på morgonen. 
Julgransfint.
Sedan hade vi vår traditionella julklappsutdelning i familjen. Jag fick Alfapet, en jättefin spets-bh och...
Den bästa julklappen ever från min syster. Nämligen One Directions nya album Midnight Memories. Här har vi Zayn <3
En liten explosion av julkort.
När klockan slagit tio anlände bl.a. denna tös. Min fina kusin Emma.
Vi åt julfrukost, tittade på Grinchen, hade julklappsutdelning och fightades om chokladen.
Min far.
och min mor. snygga.
Efter frukostbestyren tog jag och Olivia bilen upp till Lovisa för ytterligare en julklappsutdelning. 
Vi pratade om saker som hänt på senaste tiden, planerade nyår lite smått och peppade inför juldagen.
Fick så himla fina saker. Alltings början av Karolina Ramqvist, mitt favoritgodis (Bubbliz) och en magtröja att dela med Olivia.
Vi sa god jul till Lovisa och åkte hemåt för det riktiga julfirandet med släkten. 
Jag såg ut såhär. Matchade en illröd tubkjol från hm med ett rött hårband från American Apparel. 
Dukat och klart.
och så dök tomten upp och ville inte plåtas.
Tittade mest på medan alla småbarn överöstes med paket.
och julafton avslutades i vanlig ordning med Ris à la Malta, Tomten är far till alla barnen och Love Actually. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0