You cannot petition the lord with prayer.

Här sitter jag, under den pampiga taklampan i allrummet. 
Jag äter vaniljyogurt med färska hallon, det smakar sommar och är så jävla gott att jag dör. 
Skola skola skola, plugg plugg plugg. nä men jag klagar inte, det är faktiskt kul. 
Idag har jag fikat med Tilda Lovisa och Olivia på Kuriosa, vi pratade om feminism, politiska intressen, monarki
och sexuell läggning. EH NAE, det gjorde vi inte alls det. Varför skulle ni ens bry er om vad vi pratade om? onödigt bajs.
Jag köpte nålar till prismärkning av mina kläder till NKPG-style förresten, det är den 29 september i Värmekyrkan, komsi. 
I alla fall, jag är på ett sånt himla bra humör, om en dag åker jag och Jesper till Stockholm och stannar till söndagen, pepp! 
och om drygt en vecka kommer jag vara utklädd till bästa bruden på Lovisas nostalgifest, vem jag ska vara? hemligt, hehi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0