Stockholm

Nu är jag hemkommen från en heldag i hufvudstaden med min samhäll 4 grupp.
Vi fick strålande sol, blå himmel och fjorton grader varmt. Vilket dock kändes som minusgrader när det väl började blåsa storm. 
Dagen innan dagen så att säga mötte jag och Lovisa upp Tuss och Therese på Världens bar för lite smått och gott.
Lovisa var snygg som vanligt.
Tuss med såklart. När klockan närmade sig åtta åkte vi hem till Tuss mormor för att spendera natten, mysigt!
och tidigt nästa morgon(idag) bar det iväg mot Stockholm! peppen
När vi väl kommit fram gick vi direkt mot Riksdagshuset och Medeltidsmuseet på Helgeandsholmen.
Efter en sextio minuter guidad visning begav vi oss mot Kulturhuset för att äta sushi-buffé på Nooshi. 
Efter femton bitar sushi och sex friterade räkor gick vi vidare mot Drottninggatan.
Vi vandrade omkring i timmar och hamnade slutligen på ett fik i Kungsträdgården. 
Therese med sin efterlängtade latte. 
Vilken inte varade särskilt länge, hehe. (Tessis otursdag)
Jag (ser fet ut) som inte alls är något av en kaffe-tjej drack Fanta, standard. Tuss var snygg i sin nya manchesterkeps.
När det började bli dags för hemfärd gick vi tillbaka till bussen och gick förbi Helgeandsholmen på långt håll, fint.
och det var den underbara dagen i vår vackra hufvudstad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tessi spiller ju fan alltid azz... Hej hej!

2012-10-10 @ 16:31:24
Postat av: zellemanen

fan det står ju inte att det va jag som kommentera!

2012-10-10 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0