Sommaröverblick: Juni

Tänkte ge er en liten överblick över hur min sommar har sett ut i år.
Vi börjar med Junimånad såklart.
Eftersom att skolan slutade den sextonde juni hade jag en massa slutspurter i alla kurser jag läste i början av Juni.
Här skrev jag mvg-uppgift i Historia B, slitigt. 
Den sista veckan av tvåan på gymnasiet spenderade vi i min mosters lägenhet, tillsammans med ett tiotal onyktra studenter. 
Och så tog vi sommarlov med hela klassen i ett lagom varmt Folkparken. 
Vi struntade i skolavslutning och utspring och spenderade tre dagar på Hultsfredsfestivalen istället. Festival är 
det bästa som finns ju. Vi dansade omkring, onyktra och smutsiga till tonerna av legender, åh The Cure & The Stone Roses <3
Det blev Midsommar och det firades enligt tradition ute i Söderköping skärgård, här är vi ute på Emtö.
En fin Tilda firades några dagar för tidigt på artonårsdagen en fin kväll i juni. 
Dagen efter födelsedagskalaset åkte jag till Kroatien med mormor och stannade där i tio dagar, men det hör till Juli såklart.
Det var den ganska korta, underbara och kalla månad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0