Sådär på kvällskvisten

Vad har du på dig? Jag har på mig en svart långkjol och en svart- och vitrandig tröja. 

Hur mår du? Just nu mår jag hur bra som helst. Hälsomässigt har jag ingen aning om.

Vad önskar du just nu? En resa till en Europeisk stad, helst Paris eller London igen, åh London <3

vad har du ätit idag? hmm, två riskakor med smör och en skål yogurt med torkade bananer till frukost.

Lövbiff med potatis, broccoli och morötter i ugn. Ostbågar åt jag alldeles nyss med Therese också. 

vad ska du göra imorgon? Jag ska gå i skolan från 10.15 till 14.30 och efter det ska jag och Therese plugga.

och på torsdag? Jag har min längsta skoldag och efteråt vill jag allra helst träffa Jesper. 

vem saknar du? Farmor och farfar. 

senaste köp? En chokladkaka med crunchy corn från Marabou och en Ramlösa äpple som biosnacks på

Cnema, vi såg Cosmopolis med Robert Pattinson. 

vad skrattade du senast åt? En tjomme på X factor som sjöng om Kenza babe, det var kul.

vad grät du senast åt? Igår grät jag av en så otroligt fin stund. 

 

vem sov du senast med? Jesper. 

vad läser du just nu? Jag har hamnat i en "inte-läsa-period". Läser ingenting annat än historieböcker, 

skolmaterial och dagstidningar. Annars har jag börjat läsa lite granna i On the road av Jack Kerouac. 

senast sedda film? The Queen, det var ett måste för ett skolarbete i Historia C. 

Vilken svordom använder du mest? Fan, helt klart. För helvete används ganska flitigt också tyvärr.

Vem var den senaste som ringde dig? Jesper, om bokningen till Fanny & Alexander på Dramaten.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej det har jag inte.

senast 3 inkomna sms? Två från Therese och ett från Jesper.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? "Aa" låter ju jättetråkig. 

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Franska och Historia.

 

Vilken är din favoritfrukt? Äpplen i sorten Granny Smith, skurna i båtar. 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Zooey Deschanel, konstigt nog.

Ännu konstigare, Alyson Hannigan i How i met your mother. 

Vad är du rädd för? Spindlar, usch och fy och blä. Sjukdomar, oja.

En person du tycker är snygg? Det finns många. Warren Guetta är ju inte dum.

Blir du lätt svartsjuk? Tuss läste upp vad mitt stjärntecken egentligen innebar, tydligen har jag 

väldigt lätt att bli svartsjuk. Det kanske är så, heh.

Din favoritkaraktär ur en serie? Bree Van de kamp i Desperate Housewives, Nathan young i Misfits.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Tussa om mvg-uppgiften i historia.

Vilket språk hade du velat lära dig? Jag är så himla glad att jag valde att läsa franska redan i femman.

Vad för sorts killar faller du för? De som är påhittiga, smygromantiska, individuella,

mysiga och snygga såklart.

Vart vill du åka just nu? Till ett vackert europeiskt land.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Jag har faktiskt skrivit önskelista. Där bland, 1Q84 triologin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0