NKPGstyle, Nostalgifest och Kolmårdens djurpark.

Igår var det dags för NKPGstyle i Värmekyrkan. Jag och Lovisa sålde som smör och hade det mysigt på vår lilla plats. 
Vår utsikt. Snygg-tussa. 
Mina stiliga kompanjoner. Lovisa och Jesper. 
När klockan slagit fem for vi hemmåt, blåste ballonger och fixade och trixade med utstyrsel till Lovisas Nostalgifest.
Jeppa va Henka i BD ser ni väl:P och Orre va Dr Bombay (likheten är skrämmande). 
Olivia var Scary spice och krusade håret i timmar. Jag var Uma Thurman i Pulp Fiction, men jag ville visst inte vara med på bild.
Efter timmar av dans dans dans dans till allt från Haddaway till Backstreet boys och några timmar sömn åkte vi till Kolmården
och NT-dagen. Vi hade tur med vädret även fast det var hur jävla kallt som helst. 
Första stoppet (obligatoriskt) Bamses värld. 
Svärmorsdrömmen.
och så var vi högt över trädtopparna.
Mysis.
Avslutar med lite makt. Kolmården är så jävla bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0