Fanny & Alexander på Dramaten.

Att åka upp med den absolut finaste killen till huvudstaden för att se den vackraste
av de vackraste pjäser på Kungliga dramatiska teatern kan vara det bästa jag gjort.
Älskar att göra små utflykter på helgerna. 
Vi har vandrat omkring i regn och rusk 
från Södermalm till Gamla stan, från Gamla stan till Östermalm och fram och tillbaka.
Jag har köpt det dyraste plagget som någonsin kommer att finnas i min garderob, pussats så mycket att jag
fått kippa efter andan och fått blåmärken under foten av alla "Nä-nu-har-vi-ju-gått-fel".
 
Förresten, Stockholmare ser så jävla trista ut, sura och konstant irriterade.
Tänker aldrig i hela mitt liv flytta till den här staden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0