Höstmys och Casablanca.

Det är höst, och det är så himla mysigt tycker jag. 
Jag har börjat mysa till det riktigt ordentligt vid mina pluggtillfällen,
då tänder jag ljus och gör det fint i mitt rum, lägger mig tillrätta i sängen och äter äppleklyftor från våra äppleträd.  
Igår såg jag Casablanca från 1947 med Humphrey Bogart och Ingrid Bergman, en ganska långtråkig film som man bara
måste se innan man dör. Den klassas ju faktiskt som en av de största klassikerna inom amerikansk film, höh.
Nu ska jag läsa två kapitel Internationell ekonomi och lite franska på det också. 
Förresten, idag bokade jag, Tuss och Olivia biljetter till Madame Bovary på Dramaten den första december. Så himla spontant och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0