Det här vill jag göra nu.

Fylla år, vilket inte är långt kvar. Exakt elva dagar kvar.
Se en föreläsning och få Kärleken signerad av Jonas Gardell.
Flyga billigt till Paris med Jesper. 
Se Madame Bovary på dramaten, önskedröm för den är i stort sätt slutsåld. 
Se Mia Hansen-løves film Un amour de jeunesse för 60 kronor på Cnema. 
Göra så att Flimmerfestivalen är den här veckan istället för förra, buhu. jag missade den helt.
Låter ju jättetöntig och hipster nu men jag vill faktiskt se Henrik Berggren på Klubb din mamma i december.
Vara färdig med alla studier inför höstlovet, jag vill verkligen inte ha en massa skola över axlarna då. 
Köpa en biljett till Emmabodafestivalen. Måste ju göra detta till en sommartradition. 
Se Crystal Castles i Göteborg nästa år. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0